close

 珍珠港電影主題曲

 

 維尼熊  

 

(開影音前,請先關掉下面音樂盒。)

 

FAITH HILL-♪ THERE YOU'LL BE-HQ-Music Video

 

 

 

電影《珍珠港》簡介:

 

兩個飛行員和一個戰地護士的愛情

 

1941年12月7日,

一個祥和的早晨,

日軍向美國在太平洋上

最大的海軍基地珍珠港

發動突然襲擊,

進行了兩個多小時的轟炸,

致使美國太平洋艦隊

18艘戰艦沉沒或受重創,

死亡、重傷

和失蹤人員不計其數。

12月8 日,

羅斯福總統向日本宣戰,

自此美國正式

加入了第二次世界大戰。

就是在這段

宏大的歷史背景下,

影片講述了

兩個飛行員

和一個美麗的女護士

之間的感情糾葛。

 

 

 

 

There you will be 歌詞Lyrics(中英雙語)

 

ar:Faith Hill

 

When I think back on these times,

and the dreams we left behind

I'll be glad cause I was blessed to get

to have you in my life

When I look back on these days

I'll look and see your face

You were right there for me

In my dreams I'll always see you soar

above the sky

In my heart there'll always be a place for you

for all my life

I'll keep a part of you with me

And everywhere I am there you'll be

And everywhere I am there you'll be

Well, you showed me how it feels

to feel the sky within my reach

And I always will remember all the strength

you gave to me

Your love made me make it through

oh, I owe so much to you

You were right there for me

In my dreams I'll always see you soar

above the sky

In my heart there'll always be a place for you

for all my life

I'll keep a part of you with me

And everywhere I am there you'll be

cause I always saw in you my life

my strength

And I wanna thank you now for

all the ways

You were right there for me

You were right there for me

In my dreams I'll always see you soar

above the sky

In my heart there'll always be a place for you

for all my life

I'll keep a part of you with me

And everywhere I am there you'll be

And everywhere I am there you'll be

there you'll be

 

中文翻譯:有你相依

 

憶起這段日子

和我們留下的美夢

我覺得很欣慰

能在一生中遇到你

實在是我的福氣

 

每次回望這段日子

我便看得到你的面容

你就在那裡守候著我

 

我常夢見你的靈魂

悠游於藍天白雲之間

我這輩子都會在心裡

為你留下一個位置

我留住了你心魄一隅

天涯海角有你相依

 

是你使我明白

觸碰到天空的感覺如何

我會銘記你給我的力量

你的深情使我堅強

我該償還幾許愛意

 

你就在那裡守候著我

我常夢見你的靈魂

悠游於藍天白雲之間

我這輩子都會在心裡

為你留下一個位置

我留住了你心魄一隅

天涯海角有你相依

 

從你身上我發現了

我的光明與力量之源

現在我要用盡千方百計

去向你傳達滿腔謝意

你就在那裡守候著我

你就在那裡守候著我

一直都在那裡

 

你就在那裡守候著我

我常夢見你的靈魂

悠游於藍天白雲之間

我這輩子都會在心裡

為你留下一個位置

我留住了你心魄一隅

天涯海角有你相依

 

 

 

There you、ll be

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    yuner 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()